قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به نقل از سان، منچستری‌ها به خواست روبرتو مانچینی در فاصله 4 ماه تا پایان فصل جاری سرگرم تکمیل فهرست بازیکنان مورد علاقه خویش در تابستان سال آینده هستند. آن‌ها به همین منظور نام آنخل دی ماریا، بازیکن 24 ساله رئال مادرید را در فهرست خود گنجانده‌اند.

ستاره آرژانتینی که نزد کهکشانی‌ها هفته‌ای 80 هزار پوند دستمزد می‌گیرد، بدیهی است برای حضور در منچستر و همکاری با تیم تحت امر مانچینی، رقم بیشتری را برای همکاری مطالبه خواهد کرد.

این بازیکن به تازگی از مصدومیتی کهنه رهایی یافته و در مصاحبه‌های اخیر خود احتمال داده راهی تیمی دیگر شود.

 به نقل از روزنامه دیلی استار، سرآلکس فرگوسن پس از پیروزی 2 بر یک ابتدای هفته مقابل لیورپول در کنفرانس مطبوعاتی از رفتار لوئیس سوارز ، مهاجم لیورپول انتقاد کرد.

وی روز گذشته در مواجه با خبرنگاران در مورد شایعه جذب کریستیان اریکسن هم اظهار داشت: باید عنوان کنیم از مدت‌ها قبل منچستریونایتد وضعیت این هافبک تکنیکی را زیر نظر گرفته و علاقه زیادی برای همکاری با وی دارد.


فرگی افزود: با کمک همکاران‌مان تمام حرکات اریکسن را زیر نظر داریم. او می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای ورود به اولدترافورد باشد و در خط میانی و در بخش تهاجمی به یونایتد کمک شایانی کند.

سرمربی شیاطین سرخ ادامه داد: آن‌گونه که شنیده‌ایم، چند تیم بزرگ دیگر اروپایی نیز علاقمند به همکاری با اریکسون هستند. اما ما تلاش می‌کنیم او را به منچستر بیاوریم و این بازیکن راهی تیم دیگری نشود.

اریکسن با ۱۹ سال سن نزد هلندی‌ها بازی‌های درخشانی ارائه کرده است.

وی سابقه بازی برای تیم ملی دانمارک را نیز دارد.

 

 

 

[ دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:9 ] [ mahiar ]

تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و لیورپول از ساعت 16:15 امروز (شنبه) در ورزشگاه اولدترافورد و در حضور بیش از 74 هزار تماشاگر به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان فرگوسن در پایان به برتری 2 بر یک رسیدند.

وین رونی در دقایق 47 و 50 برای منچستر و سوارز در دقیقه 80 برای لیورپول گلزنی کردند.

 

منچستریونایتد با این پیروزی 58 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر و یک امتیاز بالاتر از منچسترسیتی در صدر جدول ایستاد.  منچسترسیتی فردا به مصاف آستون‌ویلا می‌رود و در صورت برتری بار دیگر به صدر جدول بازخواهد گشت.

تیم فوتبال چلسی که در ورزشگاه گودیسون پارک میهمان اورتون بود در پایان با نتیجه 2 بر صفر مغلوب میزبان خود شد. "استیون پینار" و "دنیس استراکوالورسی" گل های شاگردان "دیوید مویس" را در این دیدار به ثمر رساند.

 آرسنال در حالی که یک بر صفر از ساندرلند عقب بود با گل های "رمزی" و "آنری" موفق شد 2 بر یک به پیروزی برسد. آنری که روزهای پایانی حضور قرضی خود در جمع توپچی ها را پشت سر می گذارد باز هم برای تیمش موثر بود و گل پیروزی شاگردان ونگر را در دقیقه 90 به ثمر رساند.

 تاتنهام در "وایت هارت لین" و در حضور بیش از 36 هزار تماشاگر خود با نتیجه 5 بر صفر نیوکاسل را در هم کوبید. "لوئیز ساها" مهاجم فرانسوی جدید تاتنهام دو گل در این دیدار به ثمر رساند. به این ترتیب و با توجه به شکست نیوکاسل و چلسی، آرسنال موفق شد تا رده چهارم صعود کند. نتایج کامل دیدارهای دیشب  به شرح زیر است:

 * بلکبرن 3 – کوئینزپارک رنجرز 2
گل‌ها: یاکوبو آیگبنی (15)، استیون انزونزی (23)، ندوم اونوها (گل به خودی، 45) برای بلکبرن و جیمی مکی (71، 90) برای رنجرز

 * بولتون یک – ویگان 2
گل‌ها: کوین دیویس (67) برای بولتون و گری کالدول (43)، جیمز آرتور (76) برای ویگان

 * اورتون 2 – چلسی صفر
گل‌ها: استیون پینار (5)، دنیس استراکوالورسی (71)

 * فولهام 2 – استوک سیتی یک
گل‌ها: پاول پوگربنیاک (16)، توماس سورنسن (28، گل به خودی) برای فولهام و رایان شاکراس (78) برای استوک

  * ساندرلند یک – آرسنال 2
گل‌ها: جیمز مک کلین (70) برای ساندرلند و آرون رمزی (75)، تیری آنری (90) برای آرسنال

 * سوانسی 2 – نورویچ سیتی 3
گل‌‌ها: دنی گراهام (23، 87، پنالتی) برای سوانسی و گرانت هولت (47، 63)، آنتونی پیلینگتون (51) برای نورویچ

 * تاتنهام 5 – نیوکاسل صفر
گل‌ها: بنوا اسو اکوتو (4)، لوئیز ساها (6، 20)، نیکو کرانچار (33) و امانوئل آدبایور (65)

 امشب در ادامه رقابتها دو دیدار برگزار می شود که برنامه آن به شرح زیر است:

 * ولورهمپتون – وست بروم
 * استون ویلا - منچسترسیتی

 جدول رده بندی:
1- منچستریونایتد 58 امتیاز
2- منچسترسیتی 57 امتیاز (یک بازی کمتر)
3- تاتنهام 53 امتیاز
4- آرسنال 43 امتیاز
----------------------------------------------
18- بلکبرن 21 امتیاز
19- بولتون 20 امتیاز
20- ویگان 19 امتیاز
 

[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:23 ] [ mahiar ]

گیگز 38 ساله تا به اینجای رقابتها در 22 بازی برای تیمش به میدان رفته و درمجموع در 898 بازی با پیراهن یونایتد وارد زمین مسابقه شده است.

او در طول دوران حضورش در ترکیب یونایتد،12 قهرمانی در لیگ برتر، 2قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 4 قهرمانی درجام حذفی و 4 قهرمانی در لیگ کاپ را کسب کرده است. ستاره سابق تیم ملی ولز در فصل 9-2008 هم موفق شد تا جایزه پی .اف.ای سال را به خاطر عملکردقابل قبولش کسب کند.


گیگز اکنون درصحبتهایی دراین باره گفته:«زمانی که اولین قراردادم را امضا کردم، هیچ وقت فکرش را هم نمی کردم که بتوانم برای 22 سال برای یونایتد بازی کنم. ولی الان حالم خوب است و می دانم که هنوز می توانم تیم را برای کسب افتخارات متعدد رو به جلو هل بدهم. کسب نوزدهمین قهرمانی در لیگ برتر حس خوبی بود ولی دراین تیم کلا راجع به گام بعدی صحبت می کنیم و از اینکه عضوی از این تیم هستم واقعا احساس خوشحالی می کنم.»

فرگوسن هم در صحبتهایی به تمجید از گیگز پرداخته و اعلام کرد که این بازیکن باتجربه تاثیر زیادی بر رشد بازیکنان جوان در یونایتد دارد:« رایان بازیکنی فوق العاده است. او دائما در حال خلق مجدد خودش است و با تغییرات ذات بازی و با هیجان و اشتیاقش برای موفقیت، خود را تطبیق می دهد. در هر جلسه تمرینی و درهر بازی، او بهترین الگو برای تقلید سایر بازیکنان است. بازیکنان جوان در رختکن تیم، شانس زیادی دارند تا از بازیکنی که به رکوردشکنی هایش ادامه می دهد، درسهایی یاد بگیرند. رکوردهایی که شاید شکستن آنها کار سختی باشد.»

[ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:2 ] [ mahiar ]

در یکی از دیدنی‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های فردا شب فوتبال باشگاهی انگلیس دو تیم منچستر یونایتد و لیورپول به مصاف یکدیگر می‌روند.

مردان دالگلیش کار سختی در خانه شیاطین سرخ دارند و برای بهبودی رتبه هفتم خود به ۳ امتیاز مهم این جدال سخت نیازمندند.

از طرفی شاگردان فرگی نیز خود را در فاصله ۲ امتیازی من‌سیتی صدرنشین می‌بینند و قطعا دوست ندارند ۳ امتیاز این بازی خانگی را از دست بدهند.

در دیگر بازی مهم فردا شب، تیم فوتبال نیوکاسل میهمان تاتنهام است.

تاتنهام در وایت هارت لین میزبان تیم پنجم جدول است و برای از دست ندادن رتبه سوم خود به آب و آتش خواهد زد.

*برنامه بازی‌های فردا شب لیگ برتر انگلیس:

منچستریونایتد – لیورپول

بلکبرن – کوئینز پارک رنجرز

بولتون – ویگان اتلتیک

اورتون – چلسی

فولام – استوک سیتی

ساندرلند – آرسنال

سوانسی – نورویچ

تاتنهام – نیوکاسل

[ جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:20 ] [ mahiar ]

به نقل از گاردین، پس از آن‌که کاپلو از هدایت تیم ملی انگلیس کناره‌گیری کرد، وین رونی و ریو فردیناند حمایت خود را از ردنپ اعلام کردند.

 کاپلو به دلیل اختلاف نظر با سران اتحادیه فوتبال انگلیس بر سر کاپیتانی جان تری در تیم ملی از سمت خود کنار رفت و اکنون گمانه‌زنی‌های فراوانی بر سر انتخاب جانشین وی در رسانه‌های انگلیسی صورت گرفته است.

 ریو فردیناند در یکی از شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده است: تصور می‌کنم در حال حاضر ما به یک مربی انگلیسی احتیاج داریم. دیگر نمی‌خواهیم در ترجمه صحبت‌ها برای مربیان غیر انگلیسی دچار مشکل شویم! به نظر من هری ردنپ با فاصله بسیار زیاد نسبت به سایرین شایستگی نشستن روی نیمکت تیم ملی را دارد.

 وین رونی نیز در صفحه خود در یک شبکه اجتماعی نوشت: از استعفای کاپلو شوکه شدم. او انسان خوبی بود و یکی از برترین مربیان جهان است. فکر می‌کنم حضور یک انگلیسی در تیم ملی بهترین تصمیم باشد. من هری ردنپ را پیشنهاد می‌کنم.

 از سوی دیگر پیتر شیلتون دروازه‌بان پیشین تیم ملی انگلیس در گفت‌وگو با شبکه اسکای گفت: فکر می‌کنم اکنون دوران هری در تیم ملی فرا رسیده است. او مربی بسیار خوبی است و تیم‌هایش بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارند.
 

[ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:32 ] [ mahiar ]

در ادامه پیکارهای مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس تیم فوتبال بلک‌پول در خانه شفیلدونزدی به میدان رفت که به پیروزی 3 بر صفر دست یافت.

گل‌های این دیدار را فیلیپس در دقیقه 7، لوا لوا در دقیقه 14 و سیلوستره در دقیقه 54 به ثمر رساندند.

 در دیگر دیدار برگزار شده شب گذشته، ساوتهمتون با نتیجه 3 بر 2بازی را به میلوال واگذار کرد.

تروتر در دقیقه 17، گوئسان در دقیقه 79 و فینی 90 برای ساوتهمتون گلزنی کردند و لالانا در دقیقه 35 و لامبرت 77 گل‌های میلوال را به ثمر رساندند.

در دیگر بازی این مرحله دو تیم میدلزبورو و ساندرلند در ورزشگاه ریورساید دیدار تکراری برگزار خواهند کرد.

دیدار گذشته این دو تیم در ورزشگاه آف‌لایت ساندرلند با تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود.

 

[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:26 ] [ mahiar ]

به نقل از سایت فوتبال بلغارستان، دیمیتار برباتف اظهار داشت: بازیکنی هستم که با منچستریونایتد قرارداد دارد. درست است در فصل جاری تعداد بازی‌هایی که برای تیم انجام داده‌ام کم بوده، اما این به معنای اتخاذ تصمیمی به‌منظور ترک اولدترافورد نیست.

وی ادامه داد: همه بازیکنان در سراسر دنیا دوست دارند برای تیم‌شان بازی کنند. همه از نشستن روی نیمکت، خرسند نمی‌شوند. این موضوع در مورد من هم صدق می‌کند. اما همین مساله نیز نمی‌تواند دلیلی باشد تا از مسئولان منچستر انتقاد و به حضور در تیمی دیگر فکر کنم.

گلزن بلغاری در سال ۲۰۰۶ پس از درخشش بسیار برای بایرلورکوزن آلمان به لیگ برتر وارد شد. او ابتدا با پیراهن تاتنهام  به میدان رفت و بعد در سال ۲۰۰۸ به جمع «یونایتد‌ها» پیوست.


برباتف افزود: اگر در این زمینه حرفی داشته باشم، مقابل رسانه‌ها بر زبان نخواهم آورد. بلکه می‌روم و با مدیران منچستر در این‌باره صحبت می‌کنم. آن‌وقت می‌توان با رسیدن به یک جمع‌بندی بهترین تصمیم را گرفت.

برباتف در مورد دورنمای کاری‌اش نزد شیاطین سرخ نیز بیان کرد: هنوز پیشنهادی برای رایزنی در مورد ادامه همکاری با تیم به من نشده است. در این‌مورد فقط مطالب در روزنامه‌ها را خواندم. نشریات هم که فقط شایعه به خوانندگان ارائه می‌کنند.

وی تصریح کرد: از نظر من برای ادامه همکاری مانعی نیست. اما باید دید خواسته منچستر چیست و تا چه زمانی علاقمند به همکاری مشترک است. فقط همین را می‌دانم حتی اگر باشگاه اقدامی نکند، در متن قراردادم تبصره‌ای است که خود به خود شرایط ادامه همکاری را تا تابستان سال ۲۰۱۳ استمرار می‌بخشد.

 

 

 

[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:17 ] [ mahiar ]

دو تیم میدلزبورو و ساندرلند در پیکاری که یک هفته قبل در دور چهارم جام حذفی انگلیس مقابل هم برگزار کردند، به تساوی یک بر یک رسیدند.  از این رو بر اساس قوانین موجود در این کشور برای معرفی تیم پیروز این مرحله دیداری مجدد برگزار خواهند کرد.

در مصاف قبلی ساندرلند در خانه به تساوی یک بر یک در ورزشگاه آف‌لایت برابر حریف رسید. در حالی‌که فردا شب این بازی به میزبانی حریف برگزار خواهد شد تا نتیجه نهایی مشخص شود.

امروز (سه‌شنبه) از همین سری مسابقات دو دیدار مطابق برنامه انجام خواهد شد:

ساوت‌هامپتون – میل‌وال

شیفیلد‌ونزدی – بلکپول

 

[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:47 ] [ mahiar ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 395
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 523
بازدید ماه : 521
بازدید کل : 64427
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1